Tietosuojakäytäntö
-
Henkilötietojen rekisterinpitäjä Partrex AB:ssä on yhtiön toimitusjohtaja.
-
Partrex AB säilyttää ainoastaan sellaisia henkilötietoja, jotka ovat välttämättömiä asiakkaiden tai toimittajien kanssa tehtyjen sopimusten tai suoraan tilausten, toimitusten, laskutuksen jne. hoitamiseen liittyvien liiketoimintaprosessien kannalta. Henkilötietojen keruu ja säilyttäminen perustuvat yleiseen tietosuoja-asetukseen GDPR (Tietosuoja-asetus kokonaisuudessaan Datainspektionenin sivuilla) seuraaviin oikeusperusteisiin: Sopimus (artikla 6.1 b), Oikeutettu etu (artikla 6.1 f), Lakisääteinen velvoite (artikla 6.1 c).
-
Henkilötiedot ovat ainoastaan yrityksen työntekijöiden saatavilla ja ne säilytetään suojatusti hyväksyttyjen IT-palveluntarjoajiemme tallennusjärjestelmissä. IT-palveluntarjoajillamme on kiellettyä käyttää näitä henkilötietoja muuhun kuin Partrex AB:lle toimitettavien palveluidensa suorittamiseen.
-
Henkilötiedot säilytetään suojatusti hyväksyttyjen IT-palveluntarjoajiemme järjestelmissä.
-
Henkilötietoja säilytetään niin kauan kuin liikesuhteen hoitaminen sitä edellyttää ja kirjanpitolain vaatimusten mukaisesti.
-
Jokaisella henkilöllä, jonka tietoja yrityksellä on, on milloin tahansa oikeus pyytää saada pääsy tietoihin, pyytää niiden oikaisua tai pyytää niiden poistamista (ellei laillisia esteitä ole). Tämä tehdään esittämällä pyyntö sähköpostitse osoitteeseen info@partrex.se, puhelimitse numeroon 0102120190 tai postitse osoitteeseen Partrex AB, Rekisterinpitäjä, Industrivägen 30, 90531 Hörnefors.
Mahdollisissa valituksissa henkilötietojesi käsittelystä ota ensisijaisesti yhteyttä rekisterinpitäjäämme (yhtiön toimitusjohtajaan), ja ellei se auta, voit ottaa yhteyttä Datainspektioneniin. Löydät heidän yhteystietonsa osoitteesta www.datainspektionen.se.